Nad domem se čtyři hodiny vznášelo UFO, odborníci jsou zaskočeni

23.10.2012 14:28

Novinky: Bezesnou noc zažila v sobotu rodina ze skotského Fraserburghu. Uprostřed noci probudila 50letou Morag Ritchiovou podivná světla, která se pohybovala nad jejím domem. Žena pro jistotu vzbudila ostatní členy rodiny a jeden z nich světla natočil. Úkaz vyvolal rozruch mezi ufology, nejsou ho totiž schopni uspokojivě vysvětlit.

„Žijeme na venkově, takže nikdy nezatahuji záclony. Světla mě proto okamžitě vzbudila. Vypadalo to, že se pohybují, skoro jako kdyby mě pozorovala. Raději jsem vzbudila i ostatní,“ řekla Ritchiová deníku Daily Mail.

Její manžel byl vůči domnělému UFO nejprve skeptický, ale když světla viděl, svůj postoj změnil. Snoubenec jedné z ženiných dcer pak natočil úkaz na svůj mobilní telefon.

„Po nějaké chvíli jsme šli všichni spát, ale já jsem se ještě dvakrát vzbudila. I po několika hodinách tam světla stále byla. Zmizela až ráno,“ dodala žena.

Pohybující se světla zamotala hlavu ufologům, kteří pro ně nemají vysvětlení. Jisté je, že okolo domu se v daný čas nemohlo vyskytovat žádné letadlo.

„Většina nahlášených UFO se dá vysvětlit, ale tady si opravdu nejsem jistý. Lidé často natáčejí čínské lampióny, o ně však v tomto případě rozhodně nejde. Čtyři nepravidelně blikající světla vedle sebe, to může být cokoliv,“ řekl deníku Daily Mail ufolog Malcolm Robinson.

 

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.